Oficjalne forum OverMans PL
Witaj w OverMansPL
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Oficjalne forum OverMans PL Strona Główna
->
Questy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pochwały,zabawa
----------------
Temat dowolny
Off Topic
Regulamin
Nasz klan
----------------
Skład klanu
Nasz klan
Rekrutacja
Sojusz
Wojny/Wildy
Pożegnania
Akademia
Usprawiedliwienia
RuneScape
----------------
Propozycje
Imprezki
Pomoc
Questy
Galeria
Pochwal się
Targowisko
----------------
REGULAMIN
Kupię
Sprzedam
Dam prace
Szukam pracy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
raven ryder
Wysłany: Sob 22:41, 13 Paź 2007
Temat postu: ernest the chicken
1. Questa zaczynamy rozmawiając z Veronica, która stoi u bram Draynor Manor. Zgadzamy się odnaleźć Ernesta.
2. Wchodzimy do willi i następnie po schodach na górę. W jednym z pomieszczeń znajdziemy jedzenie dla rybek (fish food), bierzemy je - przyda nam się później. Wchodzimy po schodach na ostatnie piętro i tam znajdziemy Profesora Oddenstein'a. Rozmawiamy z nim i powie nam, że Ernest pomagał mu w eksperymentach i został zamieniony w kurczaka. Aby mógł go przywrócić do poprzedniej postaci musimy znaleźć części do maszyny: rubber tube, pressure gauge oraz can of oil.
Oil can:
3. Schodzimy na dół i idziemy do zachodniego skrzydła domu. Tam w jednym z pomieszczeń znajdziemy truciznę (poison) - bierzemy, przyda się później. Idziemy do największego pokoju i przechodzimy przez tajemne przejście, ukryte za regałami z książkami. Następnie schodzimy po drabince na dół.
4. Aby dostać się do pomieszczenia, w którym jest Oil can musimy przejść mały labirynt:
a) Pociągnij dźwignię A i B. Otwórz N-E drzwi.
b) Pociągnij dźwignię D. Otwórz S-W drzwi, następnie S drzwi.
c) Pociągnij ponownie dźwignię A i B. Otwórz N-W drzwi, następnie W drzwi, a potem N drzwi.
d) Pociągnij dźwignię F i E. Otwórz E drzwi, następnie E drzwi.
e) Pociągnij dźwignię C. Otwórz N-W drzwi, następnie otwórz W drzwi.
f) Pociągnij dźwignię E. Otwórz E drzwi., następnie S drzwi, a potem znów S drzwi.
g) Otwórz W drzwi i podnieś Oil can.
(Wskazówka: N - north, północ; S - south, południe; E - east, wschód; W - west, zachód)
Rubber tube:
5. Wracamy na parter i idziemy do wschodniego skrzydła. Stamtąd bierzemy łopatę i wychodzimy na zewnątrz. Kierujemy się teraz na zachodnią stronę dworu. Znajdziemy tam kompost. Używamy na nim łopaty i wykopiemy klucz.
6. Wracamy do domu. Kluczem otwieramy pomieszczenie ze szkieletorem za schodami. Podnosimy Rubber tube.
Pressure gauge:
7. Mieszamy naszą truciznę oraz jedzenie dla rybek, które zdobyliśmy wcześniej. Otrzymamy poisoned fish food.
8. Idziemy w S-W część dworu - znajdziemy tam fontannę. Wrzucamy do niej nasze zatrute jedzonko i wyjmujemy Pressure gauge.
9. Gdy już mamy wszystkie 3 części to wracamy do profesora. Dajemy mu je. Oddenstein naprawi maszynę i przywróci Ernesta do poprzedniej postaci.
10. Gratulacje, quest zakończony!
by Aradiel
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin